November 2012

TEL AVIV & VENLO, 28 november, 2012KIDO’Z en Lenco hebben hun krachten gebundeld om een veilige en leuke leer- en speelomgeving op tablets te bieden voor kinderen. Met de KIDO’Z Play applicatie die vooraf is geïnstalleerd op Lenco tablets, kunnen ouders eenvoudig schakelen tussen een modus voor kinderen en ouders, zodat kinderen veilig en onafhankelijk kunnen navigeren, spelen, verkennen en ontdekken. Kinderen beschermen tegen ongepaste content was nog nooit zo eenvoudig.

PDF: Persbericht – Lenco en KIDO’Z bundelen hun krachten en brengen een gezinsvriendelijke lijn tablets

STL Group/Lenco wint China Business Award 2012

Venlo, 27 november 2012 – STL Group/Lenco uit Venlo heeft de prestigieuze Cathay Pacific Business Award 2012 gewonnen. De award, een initiatief van Cathay Pacific Airways en de Chinese Kamer van het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering, wordt jaarlijks toegekend aan een Nederlandse onderneming ter erkenning voor hun succesvol zakendoen in China en/of Hong Kong in de afgelopen twee jaar. De onderscheiding werd uitgereikt door  tijdens een feestelijke bijeenkomst in Santpoort.

PDFPersbericht – STL Group-Lenco wint China Business Award 2012